Prehľad projektu
PeakElite vznikol ako odpoveď na chýbajúcu ponuku značky PEAK na česko-slovenskom trhu. Cieľom bolo priniesť späť prémiové doplnky výživy s dôrazom na kvalitu, funkčnosť a zákaznícky zážitok. Našou úlohou bolo vytvoriť silnú značku a e-shop, ktorý obstojí medzi konkurenciou a pomôže firme osloviť cieľových zákazníkov už počas novoročného fitness boomu.
Výzvy
• Nízka dostupnosť značky: PEAK je známy v zahraničí, ale na lokálnom trhu chýbal.
• Budovanie dôvery: Ako nový hráč bolo potrebné vybudovať dôveryhodný vizuál a zákaznícku skúsenosť.
• Viacero cieľových skupín: Začiatočníci aj pokročilí športovci s rôznymi potrebami a znalosťami.
Naše riešenie
S klientom sme navrhli stratégiu, ktorá stavala na exkluzivite značky a osobnom príbehu. Základom bola kombinácia funkčnosti a emócií.
1. Vizuálna identita a branding:
• Tmavé farby doplnené o zlatú ako symbol exkluzivity a výkonu.
• Logo a značka PeakElite reflektujú cieľ – “vrcholová elita”.
2. E-shop a technické riešenie:
• Prehľadná navigácia, optimalizácia pre mobil, silný dôraz na UX.
• Rozdelenie produktov podľa cieľa, chuti, zloženia.
• Možnosť výberu variantov a zjednodušené nákupné procesy.
3. Obsah a funkcionality nad rámec:
• Blog s článkami o výžive a cvičení, správa sociálnych sietí
• Tvorba právnych dokumentov a príprava zmlúv pre spoluprácu s influencermi
• Základy pre expanziu do CZ a ďalších krajín.
Výsledky
• Vytvorenie modernej značky, ktorá komunikuje silu a kvalitu.
• Pripravený e-shop pred spustením novoročnej sezóny.
• Základy pre dlhodobý rast – marketing, blog, komunity a expanzia.
Záver
V projekte PeakElite sa nám podarilo vytvoriť nielen e-shop, ale aj zárodok silnej značky, ktorá má ambíciu preraziť na česko-slovenskom fitness trhu. Značka je pripravená na dynamický rast a aktívnu komunitu okolo nej.